חברת SAY הציגה ב-CES מסך קטן התלוי על הצוואר המאפשר להרחיב את הנוכחות ברשתות החברתיות אל העולם הפיזי.
ענבל שיינפלד, מנכ"לית SAY בביתן ישראל ב-CES 2017. צילום: אבי בליזובסקי |
חברת SAY הציגה בביתן הישראלי ב-CES מסך קטן התלוי על הצוואר המאפשר להרחיב את הנוכחות ברשתות החברתיות אל העולם הפיזי.
ענבל שנפלד, מנכ"לית SAY – פלטפורמה חברתית למיחשוב לביש. אומרת כי הדור הצעיר מחפש מוצרים לבישים לצרכי הנאה וההתקן – מסך קטן התלוי על הצוואר מאפשר להם להציג את הסנפצ'ט או האינסטגרם שלהם, ולעשות אינטראקציה עם אנשים בעלי עניין דומה שמסביבם באמצעות טפיחה על המכשיר.
חוץ מהדוגמה הקלאסית של אנשים שיושבים בבר ומחפשים לתקשר, המוצר יכול לשמש אמנים בקונצרטים גדולים שבהם האמן יכול לשדר מסרים לכל הקהל והצופים יכולים לתקשר עם האמן שעל הבמה.
החברה הוקמה על ידי צוות יוצאי קונדואיט ואינטל (ובהם שנפלד עצמה) ומומנת על ידי כמה אנג'לים ובהם גיגי לוי, סטן חודובסקי האריכטקט הראשי של פייסבוק וליאור רון שהיה אחראי על המיחשוב הלביש בגוגל עד לא מזמן.
"אנחנו בקשר עם מספר אמנים בעלי שם עולמי שרוצים לתת את זה לקהל המעריצים שלהם כדי ליצר אינטראקציה חברתית וקשר יותר אישי מאשר עוד פוסט בפייסבוק או באינסטגרם.
המכשיר מכיל מעבד של טקסס אינסטרומנטס המיועד למערכות IOT ופלאש של ST MICRO וסוללת ליתיום מפיתוח עצמי שתוודא שהמכשיר יעבוד זמן רב בין טעינות.
{loadposition content-related} |