שת"פ בין NVIDIA לקבוצת VOLVO לפיתוח פלטפורמת AI למשאיות אוטונומיות

גרסת הדפסה
VOLVO TRUACK
 משאית של וולוו. מתוך אתר החברה


 NVIDIA מודיעה השבוע (ג') כי קבוצת וולבו בחרה בה וחתמה על הסכם שיתוף פעולה לפיתוח מערכת קבלת ההחלטות לכלי רכב מסחריים אוטונומיים, באמצעות שימוש בפלטפורמת הבינה המלאכותית מקצה לקצה DRIVE NVIDIA, המיועדת לאימון, סימולציה ומחשוב ברכב, אשר תאפשר נהיגה אוטונומית מלאה ובטוחה של כלי רכב מסחריים בכבישים ציבוריים ובכבישים מהירים.
שיתוף הפעולה של NVIDIA עם קבוצת וולבו, היצרנית השנייה בגודלה בעולם של כלי רכב מסחריים, יביא לדברי החברה את מהפיכת הנהיגה האוטונומית לעולם התחבורה. השימוש ב-AI בתעשיית הרכב ישנה את האופן בו אנשים וסחורות מונעים ברחבי העולם. השת"פ בין שתי החברות מיועד לשנות את האופן בו יפעלו התחבורה הציבורית, ציי משאיות מסחריות, ציי משאיות לאיסוף ומחזור אשפה, כלי רכב הפועלים בתעשיית הספנות והובלת המכולות, בענף הנדל"ן, הכרייה, הייעור ועוד. על ידי החדרת הבינה המלאכותית לתעשיות אלה, יכולות קבוצת VOLVO ו-NVIDIA ליצור כלי רכב חדשים מדהימים ולאפשר שירותים פרודוקטיביים הרבה יותר מאלה שקיימים כיום.
צוותי המהנדסים של שתי החברות שיעבדו מגוטנברג שבשבדיה ומהסיליקון וואלי בארה"ב, ייבנו יחד באמצעות פלטפורמת הבינה המלאכותית לכלי רכב של NVIDIA, DRIVE AGX Pegasus, תוך שימוש בתוכנת הסטאק המלאה DRIVE AV, עבור עיבוד של מידע המגיע מחיישן שפועל 360 מעלות ומאפשר תפיסה מרחבית, לוקליזציה על גבי מפות ותכנון נתיבים. הצוותים גם יבדקו ויאמתו את המערכות האלה באמצעות פלטפורמת הסימולציות של NVIDIA - DRIVE-in-the -loop.
"הלקוחות שלנו דורשים מאיתנו את זה עכשיו", אמר מנכ"ל קבוצת וולבו, מרטין לונדסטדט. "שותפות היא המנהיגות החדשה, ויחסים ארוכי טווח עם NVIDIA נחתמו היום".
"כל מה שזז בעולם יהיה מופעל באוטומציה או אוטומציה חלקית, ולכן הטכנולוגיה הזו היא בסיסית ויסודית", אמר מייסד ומנכ"ל NVIDIA ג'נסן הואנג. "יחד, אנחנו הולכים לשנות את העתיד."
המעבר לקניות אונליין מגביר את הלחצים על מערכת התחבורה העולמית. כבר היום, יותר מ -35 מיליון חבילות ברחבי העולם מועברות מדי יום, כאשר נתון זה גדל ב-28% אחוזים בשנה. עד 2040, שירותי האספקה יצטרכו לנסוע עוד 78 מיליארד קילומטרים מדי שנה ברחבי העולם כדי להתמודד עם העברות של הסחורה הזמינה באינטרנט, כך על פי חברת הייעוץ KPMG..
משאיות אוטונומיות מגיעות בדיוק בזמן כדי לענות על דרישה זו. הן יכולות לפעול 24 שעות ביממה, לשפר את זמני האספקה, ועם ההתייעלות ניתן להפחית את עלויות הלוגיסטיקה בארה"ב ב -45% בשנה בהיקפים של בין 85 ל -125 מיליארד דולר, לפי מומחים מקינזי.

עוד בתחום שבבים

כתבות נוספות בתחום

‫שבבים‬
טאיוואן תגדיל את התמיכה במחקר בסיסי בתחומים הרלוונטיים לחברות השבבים
  לשןם השוואה הוצאות המו"פ של TSMC גבוהות פי שניים מהתקציב למחקר המדעי הבסיסי במדינה
קרא עוד
שבבים
קמטק צופה כי ההכנסות השנתיות ל-2019 יגיעו לשיא של כ- 133 מיליון דולר
הכנסות שיא של 34.3 מיליון דולר, גידול של 13% ביחס לרבעון המקביל אשתקד וגידול קטן יחסית לרבעון הראשון; שיעור רווח...
קרא עוד