היצרנים נכנסו לשיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה כדי לפתח מערכות שתתממשקנה עם הטלפונים החכמים ותספקנה בידור וקישוריות
מערכות מיחשוב ובידור לרכב |
יצרניות המכוניות החלו לצבור ביקוש לשבבים שיאפשרו שיפור חווית המולטימדיה ברכב בדומה לחוויה שהלקוחות הורגלו להם בבתיהם.
בכך מוכנסות מערכות בידור לטווח רחב של כלי רכב במטרה להאיץ את מכירות המכוניות. כתוצאה מכך סקר חדש של חברת המחקר In-Stat צופה כי 35 מערכות בידור לרכב צפויות להמכר ב-2015. "כדי להתחרות, תעשיית הרכב חייבת לשמור על קצב עם החדשנות ויכולת השידרוג שמציעה תעשיית האלקטרוניקה הצרכנית" אומרת סטפני אתייר, אנליסטית בכירה בחברה.
"ביחד עם חווית מולטימדיה עשירה, הנהגים והנוסעים של היום גם דורשים קישוריות קבועה ברכב. מריבת היצרנים מנסים לתכנן כיצד לעמות בדרישה ופונים לשיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות טכנולוגיה ותוכנה כדי להציע פתרונות שיאפשרו לצרכנים לגשת לתוכן דיגיטלי בתוך הרכב ומחוצה לו, הן בשיטות אלחוטיות והן באמצעות כבלים שיחווטו בכלי הרכב."
בשל התפוצה הגדולה של יישומי טלפונים חכמים בידי הצרכנים מסתמן שהטלפונים החכמים יהיו המקור העיקרי לקישוריות ובידור ברכב.
יצרני שבבים TAM ו-IVI יצמחו ב-110% בין 2010 ל-2015, כשההזדמנות הגדולה ביותר תהיה בפיתוח מעבדי יישומים, שבבי תקשורת משולבים ו-SDRAM. המחיר לצרכן של מערכת בידור טיפוסית לרכב צפוי להגיע לכ-76 דולרים ב-2015.
{loadposition content-related} |