ST מחפשת שותפים ושמחה על שיתוף הפעולה עם פריסקייל מאז 2006 אך כעת יש צורך במעבדים יציבים ואף חברה קניינית לא תוכל לעמוד בקצב הפיתוח הדרוש
בדרך להיות החברה השלישית בגודלה בתחום ה-MCU לרכב עד סוף העשור מהמרת ST על העתיד של תעשיית הרכב על טכנולוגית המעבדים החדשה 32-bit ARMv8-R של ARM
החברה פועלת בשיתוף עם פריסקייל משנת 2006 בתכנון מיקרו בקרים 32 ביט בעלי ביצועים גבוהים אך זולים המבוססים על ארכיטקטורת פאואר מותאמת לתחום הרכב. כעת היא עוברת ל-ARM בתחום זה.
ST הודיעה אתמול (29 בספטבמר) כי רכשה רשיון למעבדי ARMv8-R המעבד המלא הראשון לרכב של ARM. ב-ST אומרים כי החברה תספק את הטכנולוגיה במיקרו בקרי 32 ביט האחראים לבטיחות בזמן אמת, ליישומי נהיגה חכמה ויישומים תעשייתיים.
ST תמשיך לתמוך במעבדים הנוכחיים, אך המעבר לארכיטקטורת ARM כבר החל. מרטין דאנק, מנהל החטיבה העסקית האחראית על הADAS והמיקרו בקרים ב-ST אמר כי ST תמכור את המוצר הראשון מבוסס AR באמצע 2012, והוא יותקן במכוניות שיושקו בשנים 2020-2021.
נחנו ב-ST מחפשים שותפים, ושיתוף הפועלה שלנו עם פריסקייל החל בשנת 2006 והיה מוצלח, אך כשאנו בוחנים את עסקי הרכב ב-15 השנים הבאות, ST זקוקה למעבד יציב ושיחיה זמן רב. אני בספק אם מעבדים קנייניים יוכלו לעמוד בשיפורים הללו".
{loadposition content-related} |